Vyhledávač

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29 30 31 1
Velkoobjemný odpad v Barchůvku
2
Pozvánka na Uspávání halloweenských strašidel
Velkoobjemný odpad v Barchůvku
3
Velkoobjemný odpad v Barchůvku
4
Velkoobjemný odpad v Barchůvku
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
Pozvánka na divadelní představení v Kosičkách
16 17
18 19
Sbírka šatstva pro Diakonii Broumov
20
Sbírka šatstva pro Diakonii Broumov
21
Sbírka šatstva pro Diakonii Broumov
22
Adventní tvoření s Květou
Sbírka šatstva pro Diakonii Broumov
23
Sbírka šatstva pro Diakonii Broumov
24
Sbírka šatstva pro Diakonii Broumov
25
Sbírka šatstva pro Diakonii Broumov
26
Sbírka šatstva pro Diakonii Broumov
27
Sbírka šatstva pro Diakonii Broumov
28
Sbírka šatstva pro Diakonii Broumov
29
Sbírka šatstva pro Diakonii Broumov
30
Sbírka šatstva pro Diakonii Broumov
1
Adventní koncert v kostele v Měníku
Vánoční výstava
Sbírka šatstva pro Diakonii Broumov
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí   8:00 - 11:00  12:00 - 15:00
    čtvrtek  14:00 - 18:00

  2. Telefonické podání: +420 724 764 590
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu ou@menik.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Měník, Měník 43, 503 64 Měník

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí   8:00 - 11:00  12:00 - 15:00 
čtvrtek  14:00 - 18:00

Telefonické podání: +420 724 764 590
Poštou na adresu Obecní úřad Měník, Měník 43, 503 64 Měník
Elektronicky na e-mail: ou@menik.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: tthbysn
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Měník, Měník 43, 503 64 Měník
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

dle skutečně vynaložených nákladů

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

dle skutečně vynaložených nákladů

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

dle skutečně vynaložených nákladů

ostatní náklady

dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře